ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

...Και Τωρα Τι ?

…τι? .. τίποτα δεν είναι όπως ήταν όλα αλλάξαν και αποκτάς αυτά που κάποτε ήταν σημαντικά για σένα αλλά τώρα που τα έχεις δεν έχουν την ιδιά αξία πια στη ζωή σου είναι αυτό που λένε λάθος στιγμή σε λάθος  χρόνο ..
Ο χρόνος με βρήκε να έχω φτάσει εκεί που ονειρευόμουνα πάλεψα με πάθος για τα όνειρα μου αλλά αισθάνομαι ότι βρίσκομαι μονίμως σε λάθος χρόνο είναι αυτό που λέει ο βραζιλιανός ποιητής Mario de Andrades {“Μέτρησα τα χρονια μου και συνειδητοποίησα ότι μου υπολείπετε λιγότερος χρόνος ζωής από ότι έχω ζήσει ως τώρα }¨και τώρα τι?
Ζεις τα καλυτέρα χρονια της νιότης με χειμώνα στη ψυχή  και οι ηλιόλουστες μέρες έρχονται όταν δεν έχεις κάποιον να τις μοιραστείς τόσο δύσκολο είναι να βρεις κάποιον να μοιραστείς τις λιακάδες σου να συμπίπτουν την ιδιά χρονική στιγμή τόσο δύσκολο είναι να συντονίσουμε τις λιακάδες μας θα ήταν το το ιδανικό ! Υπάρχει ? !! όλοι μας ζούμε  μια ζωή  παρωδία κοιτάζω γύρω μου βλέπω μοναξιά εσωστρέφεια εγωισμό …μόνο στρες και αρρυθμίες ..  ψεύτικα χρονια..
Τι να την κάνεις την Γνώση όταν δεν συμβαδίζει η ευτυχία της στιγμής με το χρόνο που ξοδεύουμε ν αναλωνόμαστε σε σκέψεις μίζερες .
Υπάρχουν διαμάντια ακαλλιέργητα  τα συναντάς στο διάβα  της Ζωής σου αλλά ποσό χρόνο υπομονή και επιμονή να δώσεις για να κατεργαστεί και να λάμψει αυτό το διαμάντι να γίνει αυτόφωτο να σε συμπληρώνει όχι δεκανίκι θέλει πολύ χρόνο και εγώ δεν έχω λυπάμαι ..για μένα για το διαμάντι για το χωρόχρονο ..για όλα αυτά που έχασα άφησα να φύγουν η δεν άντεξα να μείνω για χίλιους δυο λογούς ``
Δεν μετανιώνω για τίποτα  γνώση !!.. είπαμε αλλά με βαραίνει αισθάνομαι σαν ξωτικό σε ένα ΣΚΛΗΡΟ  κόσμο μέσα στο τσούρμο
Θα συνεχίσω να  ακροβατώ αναμεσά στη πραγματικότητα και στο όνειρο και αν πιστέψω σε αυτό το γαμημένο συμπάν που λέει ότι θα συνωμοτήσει μαζί μου όταν βαρεθεί να με πολεμά ..θα βρω κι εγώ το alter ego  μου.. τώρα είναι μέσα μου καπό εκεί έξω ποιος ξέρει !!

Πάω να ονειρευτώ και που ξέρεις  τα πάντα μπορούν να Συμβούν αρκεί να πιστεύουμε ..καληνύχτα ~!!``


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured