ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Σήμερα γιορτάζω !! Χρόνια μου πολλά *

Ξύπνησα, σήμερα και ήρθε στο μυαλό μου οτι γιορτάζω έχω γενέθλια !!
μεγάλωσα ενα χρόνο ακόμα και μου είπα χρόνια πολλά.«Καλά τα έχεις καταφέρει μέχρι τώρα» Μπράβο κορίτσι μου Και δεν είπα ψέματα, τόσα πράματα έχω κάνει και τόσα πολλά έχω ζήσει...με τα χρόνια έμαθα να με αγαπάω δεν χωράει αμφιβολία, αλλά θα ήταν καλύτερο να μου το δείχνω συχνότερα. Αφού αποφάσισα οτι αυτή είναι η στάση που πρέπει να τηρήσω για τα επόμενα χρόνια και αυτός είναι ο απολογισμός μου για μένα χωρίς καμία έπαρση σεμνά και ταπεινά! Γιατί έτσι αισθάνομαι !! Αισθάνομαι ξεχωριστή *Αισθάνομαι ότι αγαπιέμαι και Αγαπήθηκα όπως και μισήθηκα πολύ ..*Αισθάνομαι αποδεχτή πολύτιμη για την οικογένεια μου όμορφη στις καλές μου ώρες *Αισθάνομαι την σοφία μου, την δύναμη μου ότι είμαι δώρο για μένα, την οικογένεια μου, τους φίλους μου.
Γιορτάζω τη σημερινή ημέρα και την κάθε μέρα,γιορτάζω το τώρα,τη στιγμή που ξυπνώ το πρωί και αισθάνομαι πλούσια για όλες τις εμπειρίες μου χαρά και ευγνωμοσύνη που ακόμα μια ημέρα μπορώ να αναπνέω,που το αίμα κυλά στις φλέβες μου και η καρδιά μου κτυπά,που μπορώ να εισπνεύσω τον ήλιο , τον Θεό και και να γευτώ την θάλασσα....Σήμερα και κάθε μέρα γιορτάζω την δύναμη να επιλέγω, να βλέπω με τα μάτια της καρδιάς,να ακούω στην σιωπή μου , να αισθάνομαι ότι αγαπιέμαι στην μεγαλύτερη μοναξιά μου, να νιώθω ευγνωμοσύνη μου στη μεγαλύτερη μου πρόκληση.Σήμερα και κάθε μέρα εγώ μια φωτεινή και γενναία ψυχή με εμπιστοσύνη και ανοιχτή καρδιά ...ευχαριστώ για τη κάθε στιγμή , την κάθε εμπειρία που συνέβαλλε να είμαι μια ελεύθερη ψυχή που διευρύνεται και επεκτείνεται και όλους εσάς που με αντέχεται στα εύκολα και στα δύσκολα μου σας Αγαπώ και κλείνω με αγαπημένο τραγούδι λόγω ημέρας !!
 it's my party [Amy Winehouse] 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured