ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Η Επανάσταση μας Τελείωσε !!

Πως Γίνεται να σε ισοπεδώνει να σε αλλάζει ο χρόνος έτσι ωριμάζεις και το παΐδι που έχουμε μέσα μας το κρατάμε περισσότερο κλειδαμπαρωμένο από πριν  το βγάζουμε έξω για περίπατο τις ώρες που μας βολεύουν ούτε λόγος να αφήσεις δήθεν τα κλειδιά στην πόρτα να δραπετεύσει είναι και αυτός Ο χρόνος που κυνηγά και πιέζει αδίστακτα και πληθαίνουν τα κουτάκια που ταξινομείς …Αυτό που με στεναχωρεί είναι που κοίμισα την μικρή επαναστάτρια  μέσα μου τον τσαμπουκά ρε αδελφέ αυτό που η νιότη θεωρεί δεδομένο !! κάπου λέει η αγαπημένη Αλκυόνη Παπαδάκη 'Τελικά σκέφτομαι, προς το παρόν δηλαδή γιατί ακόμα το ψάχνω, πως επανάσταση είναι να’χεις τα μάτια της ψυχής σου ανοιχτά.. να επιμένεις, να αγαπάς τη ζωή και να φροντίζεις να μη τη μολύνεις με το πέρασμά σου'' συμφωνώ μαζί της ο καθένας το παλεύει όπως μπορεί για μένα το μονό που μπορώ να πω είναι  Ότι δεν διδάχθηκα στο Σχολείο... μου το δίδαξε η ζωή. Έμαθα να ΕΙ-ΜΑΙ... και να ΑΛΛΑΖΩ... χρησιμοποιώντας το συνειδητό και το υποσυ-νείδητό μου κάνοντας επανεκκίνηση-Restart, όπου και όποτε οι ανά-γκες και οι συνθήκες το απαιτούσαν!.. άτιμο πράγμα ο χρόνος έχει μια κακιά συνήθεια. Γουστάρει όσο περνάει και με αυτά που σου φέρνει, να σου διαλύει τις ελπίδες. Και όταν διαλύονται οι ελπίδες τα όνειρα μένουν ανεκπλήρωτα, οι προσδοκίες μειώνονται και η «μηχανή παραγωγής νέων ονείρων» υπολειτουργεί. Δεν υπάρχει η όρεξη, η διάθεση, η αισιοδοξία για το ότι θα επιτύχουμε είναι και  όλα αυτά που ζούμε σε αυτή τη χώρα όσο και να αντιστέκομαι πεισματικά με  σθένος και δυναμισμό, με θλίβει με πόνα το ότι έχω παραιτηθεί τα λάβαρα τα έβαλα στο σεντούκι δεν πιστεύω πια σε καμία σημαία σε κανένα όνειρο είναι αυτό που λέμε «το μέν πνεύμα πρόθυμον, ἡ δέ σάρξ ἀσθενής» απόψε με έπιασε 
μια αφόρητη νοσταλγία για την μικρή επαναστάτρια που έπνιξε  ο χρόνος και μου λείπει !! νοιώθω οίκτο Δεν είμαι εγώ αυτή. Δεν θέλω να είμαι. Ναι απόψε δηλώνω απογοητευμένη , πλέον αισθάνομαι ότι δεν έχω/έχουμε ελπίδα… εδώ λέω να αποχωρήσω πάω να βάλω πάλι .. Μικρούς ρεαλιστικούς στόχους. Μέχρι την επόμενη φορά. Χα χα !!! Δεν την παλεύω άλλο σήμερα... Καληνύχτα !!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured