ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Anemos 4u-...♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫♫╰☆╮♫❤♫

Αγκαλιά και απόψε με τον αγαπημένο μου Δες Εδώ ...Love radio  όχι δεν πληρώνομαι γι αυτό δεν κάνω διαφήμιση είναι αυτός που μου ταιριάζει ειδικά τα βράδια ,εντάξει δεν είναι σαν τις λίστες που παίζω στον Άνεμο οι μουσικές μου εκεί είναι φεύγα εντελώς  σε σχέση με τον τοπίο απλά  απογειώνεσαι !!♫♫╰☆╮♫❤♫♫❤♫
Γιατί λέω μου ταιριάζει ίσως είμαι ένα χαζό συναισθηματικό παιδι  ακόμα μέσα μου ίσως είμαι τρελή και αλλοπαρμένη με σένα μαγεμένη που λέει και το άσμα  και πειραγμένη θα πρόσθετα επίσης ίσως πολλά ίσως εσείς που με ακολουθηθείτε εδώ θα έχετε κάποια εικόνα καλή κακή δεν ξέρω ο καθένας  βγάζει τα συμπεράσματα του ένα ξέρω μονό δεν ζω για την εικόνα μου δεν είμαι δέσμια έχω απενεχοποιηθεί πια δεν με αφορά είμαι σκληρή αλλά  και ευαίσθητη.. είμαι κάκια  αλλά και γλυκιά .. Ανάλογα με το πως μου φέρεσαι!!! και όλο αυτά πρέπει να το διαχειριστώ σωστά, ώστε να μη χάσω τις ισορροπίες ...Είμαι Ένα μπερδεμένο κουβάρι από ορμόνες, οπως όλοι μας συναισθήματα, κύτταρα και στιγμιότυπα σε εύθραυστη συσκευασία και κάπως έτσι είμαι εδώ και απόψε  .. Ξετυλίγοντας το "κουβάρι" των συναισθημάτων πάντα λέω είμαστε οι επιλογές μας αυτό κάνω τολμώ για τις  επιλογές μου καλές κακές είναι δικές μου!!  Η ζωή είναι μικρή, άλλα όσο πιο πολλές επιλογές κάνεις, τόσο περισσότερο "γεμίζει". Κι εγώ θα συνεχίζω να ρισκάρω για τις επιλογές μου, χωρίς να μετανιώνω για αυτές. Απλά μου μαθαίνουν κι από κάτι καινούριο. η ζωή μας είναι γεμάτη στιγμές και η κάθε στιγμή μας συνοδεύεται από ένα υποθετικό 'αν' έκανα αυτό ή το άλλο και συνδέεται με το χρόνο, το λεπτό, το δευτερόλεπτο που μεσολαβεί μεταξύ μιας απόφασης μας, δεξιά ή αριστερά, ναι ή όχι. Γιατί το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να τολμήσουμε, να κουνηθούμε από τη θέση μας όσο προλαβαίνουμε και η ζωή μετά ξέρει !!
♫❤♫ Celine Dion _ Alone ♫❤♫






ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured