ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Να τι θα ψηφίσω !!



Λένε ότι αν κοιτάς το δέντρο, χάνεις το δάσος, ..,Εγώ επειδή έχασα και το δέντρο και το δάσος με συγχωρείται, αλλά σε αυτές τις εκλογές δεν θα κάνω καμία αναφορά στο blog μου εκτός από αυτό το post δηλώνω συνειδητά ότι με βολεύει που είμαι στο νησί και δεν θα ψηφίσω !! Ξέρω ότι η Αποχή από εκλογές ισούται με αποχή από τη Δημοκρατία …και μπλα μπλα δεν υποκινώ κανέναν να απέχει απλά εγώ τοποθετούμε Και ενώ ξέρω ότι για κάθε νοήμονα άνθρωπο που απέχει από την εκλογική διαδικασία ένας κάφρος πολιτικός τρίβει τα χέρια του, νιώθω ότι δεν μπορώ να κάνω αλλιώς Τουλάχιστον θα μπορώ να κοιμάμαι ήσυχη το βράδυ, ξέροντας ότι δεν έβγαλα μόνη μου τα μάτια μου, αλλά τουλάχιστον άφησα τους άλλους να τα βγάλουν για μένα. Και όχι, δεν είμαι ιδιαίτερα περήφανη για τη στάση μου, αλλά τουλάχιστον δεν ντρέπομαι λέω πάντα αλήθειες και εκφράζω το πως αισθάνομαι γελάω και κλαίω μαζί με όλο αυτό το εκλογικό πανηγύρι που έχει στηθεί, Ζούμε σε μια χώρα που εφαρμόζει μνημόνια που ορίζουν εκβιαστικά αυτοί που έχουν τον τίτλο των εταίρων (οι οποίοι ωστόσο μας αντιμετωπίζουν ως εταίρες) αλλά δεν εφαρμόζονται τα αποτελέσματα εκλογών και δημοψηφισμάτων Αυτή τη φορά γελάω και με τα χάλια μου, επειδή πίστεψα πως θα έρθει η αριστερά και θα φέρει την αλλαγή που θα σαρώσει σε λίγο καιρό όλη την καπιταλιστική Ευρώπη. Γελάω με την αφέλειά μου και με το γεγονός ότι, παρά τις επιφυλάξεις μου, μου πέρασε από το μυαλό ότι ο κόσμος θ’ αλλάξει Και ορίστε. Άλλαξαν όλα. Και η αριστερά έγινε άγριος καπιταλισμός στις υπηρεσίες των τοκογλύφων της Ευρώπης. Μας επέβαλαν να κυβερνούμαστε από τα κεντρικά και να μην ξεφεύγουμε από τις εντολές τους. Και ψάχνω να βρω το νόημα των εκλογών. Το λόγο που μας καλούν να αποφασίσουμε με την ψήφο μας ποιος θα εφαρμόσει τη Γερμανική πολιτική στη χώρα μας. Ποιος θα είναι ο επόμενος που θα εξυπηρετεί τα συμφέροντα τους ..προτείνω σε σας που δεν ξέρετε τι να ψηφίσετε ρίξτε απευθείας ψηφοδέλτιο Μερκελ – Σόιμπλε άδικος κόπος να ψηφίζεται ενδιάμεσους ..Αρνούμαι να παίξω το παιχνίδι τους για άλλη μια φορά νιώθω συνεπής με ό,τι ακριβώς νιώθω και δεν κάνω «βέλτιστο» το «μη χείρον». Ωραία η κωμωδία που στήσανε, αλλά δε θέλω να παίξω…βαρέθηκα να κάνω τον κομπάρσο στο θέατρο του παράλογου !! 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured