ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Πάνω Από Όλα Καλό Παιδί Να 'ναι.. Ααα~~

Σήμερα θα πιάσω στο στόμα μου αυτό που λένε ..καλό παιδί Για τις ευγενικές αυτές ψυχές που δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν ποτέ κανέναν, που είναι πάντα πρόθυμοι και εξυπηρετικοί, παραχωρούν τα προνόμιά τους στους άλλους, δεν λένε όχι και δεν ζητάνε ποτέ τίποτα. "πρέπει να είμαι καλός για να με αγαπάνε" έτσι σε μεγάλωσαν ..σου έχουν πιπιλήσει το μυαλό από την τρυφερή παιδική ηλικία, με Το συναίσθημα της ενοχής σε έχουν καταστήσει υπεύθυνο για την ευτυχία ή τη δυστυχία της μαμάς και του μπαμπά και συνήθως αυτά τα παιδιά καταλήγουν να κάνουν τα πάντα και το αίσθημα ευθύνης για τη ζωή και τα συναισθήματα των άλλων συνεχίζει να σας κατατρέχει επ’αόριστο, να σας γεμίζει ενοχές και να σας κάνει να δίνεται τα πάντα προκειμένου να διευκολύνεται τους άλλους…Και ερωτώ ????? ;;;;;;
Είναι ευλογιά η κατάρα να είσαι καλό παιδί σήμερα;Και εδώ σας έχω Μερικά παραδείγματα από καλά παιδιά :``` Σωκράτης-(τον εκτέλεσαν με κώνιο), Χριστός (τον εκτέλεσαν με σταύρωση), Γκάντι (δολοφονήθηκε), Μάρτιν Λούθερ Κινγκ (δολοφονήθηκε) Απεναντίας Αδόλφος Χίτλερ (αυτοκτόνησε) Αυτό το "στο τέλος την πληρώνει ο κακός" είναι ευχολόγιο παρηγοριάς και μόνο στον κινηματογράφο. Στην πραγματικότητα στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ο καλός την πατάει και ο κακός περνάει μια χαρά. Αν ήταν έτσι οι περισσότεροι που κυβερνούν και έχουν καταστρέψει κοινωνίες δε θα βρίσκονταν επάνω για αρκετό καιρό. Αλλά και στην καθημερινότητα δεν έχω δει πολλούς "κακούς" να ταλαιπωρούνται. Αντιθέτως έχω δει καλούς να μην τους αλλάζει η μοίρα όσο και να προσπαθούν. Δε λέω να γίνουμε κακοί. Αλίμονο! Αλλά λέω τα πράγματα ως έχουν. "Δικαιοσύνη είναι το σωστό του ισχυρού. Ηθική η ουτοπία του αδυνάτου". Κυκεώνας…Εγώ έχω να πω ένα Τα καλά παιδιά…δεν είναι αληθινά. το να είσαι κάλος χωρίς αγάπη είναι απλά μια μάσκα ευγένειας. ..Το να ΦΑΙΝΟΜΑΙ καλός ΚΑΙ να αποσιωπώ τα πραγματικά μου συναισθήματα= Σημαίνει=ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ- ΑΝ παραιτούμαι από την ειλικρίνεια στις σχέσεις μου ....επειδή με καταβάλλει ο φόβος της κριτικής ή της απόρριψης....ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΙΛΙΑ.-ΕΓΩΙΣΜΟΣ.-ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ. ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ-ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ=- ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΑΠΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΝΕΝΟΣ.-Η Αγάπη δεν ψεύδεται και δεν παραμυθιάζει. δεν φοβάται δεν δειλιάζει.ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ Εμπράκτως -ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ… “Όλοι είμαστε εν δυνάμει καλά και κακά παιδιά” γιατί οι άνθρωποι που έχουμε απέναντι μας, μας βγάζουν ή τον καλύτερο ή το χειρότερο εαυτό μας. σας δίνω Τροφή για σκέψη λοιπόν… Γι αυτό τα καλά παιδιά αγαπάνε, και τα κακά αγαπιούνται ..σε αυτή τη ζωή , Ποια είναι η λύση τέλος πάντων; για να ξέρουν και αυτά τα έρμα τα αγόρια τι να κάνουν. Λοιπόν … νομίζω ότι ένα καλό παιδί με τάσεις κωλόπαιδου είναι αυτό που πραγματικά μας αρέσει εμάς τις γυναίκες ! Καλή τύχη αγόρια !!!!!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured