ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Να σου πω τον καφέ;

Καλησπέρα φίλοι μου σήμερα θα σας πω τον καφέ και λένε ότι στον απογευματινό καφέ βγαίνουν τα μελλούμενα πριν τη δύση του ηλίου! κάντε ελληνικό καφεδάκι με μπόλικο καϊμάκι και μια φουσκάλα στη μέση απολαύστε τον και αρχίστε να πίνετε μόνο από τη μία πλευρά του φλιτζανιού τελειώνοντας το γυρνάμε ανάποδα στο πιατάκι αφού το στριφογυρίσουμε γύρω γύρω .....
Περιμένετε για 5-10 λεπτά πάνω από την αναποδογυρισμένη κούπα, ενώ ταυτόχρονα κάντε μια ευχή.. Στον πάτο του φλυτζανιού είναι το μακρύ μέλλον. Όσο πλησιάζουμε προς τα χείλη του φλυτζανιού βλέπουμε το άμεσο μέλλον…Δεξιά από την λαβή (χερούλι) του φλυτζανιού είναι όσα αφορούν την οικογένεια, τους φίλους και τα αγαπημένα πρόσωπα του ενδιαφερόμενου. Από αριστερά, έχουμε την επαγγελματική και κοινωνική ζωή. Ακριβώς μπροστά στο χερούλι αλλά και ακριβώς απέναντι, είναι τα ζητήματα που απασχολούν πιο έντονα τον ενδιαφερόμενο..Και αρχίζεις να ερμηνεύεις σύμβολα που δημιουργούνται από τον καφέ και το κατακάθι του. Τα υπόλοιπα από κοντά .. όταν αποφασίσω να αλλάξω επαγγελματικό προσανατολισμό..Λοιπόν !!
Χμμ, το φλυτζάνι το έλεγε η θεία μου, αδελφή της μαμάς μου αλλά έλεγε γενικότητες του τύπου "θα έχεις μια επιτυχία έναν έρωτα μια στεναχώρια " μαζευόμασταν γύρω της Εγώ τότε ήμουν δεν ήμουν 15 χρονών και το διασκέδαζα αφάνταστα…και μας έλεγε το φλιτζάνι ..με αυτή τη λογική το Ότι υπήρχε στην οικογένεια ένας γονιός, γιαγιά, η θεία με αυτή την ικανότητα αναρωτιέμαι μήπως έχω το χάρισμα και δεν το ξέρω? Θυμάμαι..Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι στη φιλενάδα μου τοτε βγήκαν τα πάντα!!! Δεν εννοώ ότι της είπε σωστά όσα συνέβαιναν στη ζωή της εκείνη την περίοδο, αλλά όσα ακολούθησαν μετά! Και μιλάμε για βάθος χρόνου τουλάχιστον δυο-τρία χρόνια αφότου της είπε το φλιτζάνι ..Της είχε πει ότι ο άντρας που θα παντρευτεί το όνομα θα αρχίζει από Γ θα έχει σχέσεις με σπίτια(αρχιτέκτονας/μηχανικός κλπ.) και ότι θα βοηθήσει πολύ τους γονείς της. Μέχρι τότε ούτε τον ήξερε ,και οι γονείς της μια χαρά ήταν, δεν είχαν ανάγκη τη βοήθεια κανενός.. Να όμως πως ήρθαν τα πράγματα και επαληθεύτηκε…Φταίει η κρίση που ήρθαν τα πάνω κάτω φταίει το χάρισμα να λέει το φλιτζάνι φταίει η αυθυποβολή κανείς μας δεν μπορεί να πει με σιγουριά.. Μπορεί να ήταν τυχαίο. Ποιος ξέρει...Πιστεύω σε ανθρώπους με ιδιαίτερες ικανότητες για να προβλέπουν το μέλλον, αλλά αυτοί είναι λίγοι.. 
Αυτοί που βλέπουμε στις τηλεοράσεις και τα περιοδικά είναι τσαρλατάνοι 100% εκμεταλλεύονται τον κοσμάκη για να του ρουφάνε Ευρά$ Δεν αμφισβητώ πάντως και είμαι ανοιχτή στο ενδεχόμενο να υπάρχουν μεταφυσικές δυνάμεις εκεί έξω και μέσα μας που δεν τις γνωρίζουμε..Πέρα από αυτά το μεγάλο ερώτημα δεν είναι αν μπορεί κανείς να προβλέψει αλλά αν μπορείς εσύ που θέλεις τόσο να σου πουν το μέλλον σου να χειριστείς και να αντέξεις τα όσα θα ακούσεις μετά …. Εγώ προσωπικά δεν θέλω να ξέρω τι μου ξημερώνει... Άμα γινότανε να καταργούσα και τα όνειρα θα το έκανα. Δεν θέλω να ξέρω ρε αδερφέ!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured