ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Χρόνια μου πολλά λοιπόν.... !!!

Hey Guys  να με χαίρεστε και χρόνια μου πολλά άλλος ένας χρόνος πέρασε, με ωραίες κ άσχημες στιγμές, με ευχάριστες κ δυσάρεστες μιας κ όλα είναι μες στο περίγραμμα της Ζωής... Και ναι κλείνω τα....μεγάλωσα κι εγώ χεχε !! Σήμερα ανοίγω Σαμπάνιες και κοπιάστε να φάμε Τούρτα ...Κάθε φορά, λοιπόν, που έρχονται τα γενέθλιά μου, είμαι ο ίδιος άνθρωπος. Στις απόψεις, τουλάχιστον, αφού όλοι λένε  ότι είμαι μεγαλύτερη ενώ έχουν περάσει μόνο λίγες ώρες από τότε που ήμουν ένα χρόνο μικρότερη Επίσης, η συμπεριφορά μου είναι πάντα η ίδια, κάθε χρόνο στα γενέθλιά μου: Δέχομαι με μεγάλη ευχαρίστηση όλων των ειδών τις ευχές, είτε είναι διαπροσωπικές, είτε είναι διαδικτυακές, είτε είναι επαγγελματικές, μέσω τηλεφώνου, σημάτων καπνού κοκ, δεν αγοράζω γλυκά για να κεράσω κανέναν και δεν γιορτάζω με άλλους, πνίγοντας ευχές μέσα σε αλκοόλ. Κάθε φορά που έχω γενέθλια, κάθε χρόνο, συνεχίζω να πιστεύω ότι τα γενέθλια αποτελούν για τον κάθε άνθρωπο ένα ξεχωριστό ορόσημο, στο οποίο θα πρέπει να τοποθετήσει ο ίδιος τον εαυτό του, κάνοντας τον δικό του απολογισμό, χωρίς άλλους.

Γιορτάζω σήμερα και είμαι καλά!!
'Οσο μια χαρά μπορείς να είσαι όταν έχεις γενέθλια,και σε πιάνει μια διάθεση να κάνεις αναδρομή στη ζωή σου,σε ό,τι πέτυχες,σε ό,τι ακόμα ονειρεύεσαι,σε ό,τι αγαπάς και έχεις,σε ό,τι αγαπάς και ψάχνεις,σε ό,τι ξέρεις ότι δεν θα έχεις,σε ό,τι παλεύεις να πετύχεις...Φέτος όμως δεν έχω παράπονο...Είμαι ευχαριστημένη με τον εαυτό μου και όσα πέτυχα...Χαμογελάκια πολλά στη ζωή μου...Σαν να τα πότιζα,μπουμπουκάκια και άνθησαν! δεν με νοιάζει, γιορτάζω, είμαι καλά, είμαι γερή, έχω ανθρώπους να με αγαπάνε, όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν ή δεν θα έρθουν...ποιος ξέρει!
Πειράζει που δεν θέλω να μεγαλώσω άλλο θέλω να μείνω ένα αιώνιο παιδί, ένα delicate κοριτσάκι αλλά κάπου στη μέση την βρίσκω την άκρη!!θέλω να είμαι χαρούμενη,χαμογελαστή και καθόλου "καθώς πρέπει";Να ντύνομαι με μπλούζες με γατάκια,σκυλάκια,ή γράμματα;Να μην με νοιάζει τι θα πει ο κόσμος και να εκφράζομαι παντού και πάντα ελεύθερα;Μήπως καλό χρωστάει αυτός ο κόσμος; Και ποιος είναι αυτός δηλαδή ο κύριος Κόσμος που ανακατεύεται στις υποθέσεις μου;Ήρθε ποτέ να με παρηγορήσει όταν με πλήγωσε κάτι Ήρθε να μου λύσει ένα πρόβλημα στη δουλειά;Μου κράτησε παρέα ποτέ όταν ήμουνα ολομόναχη;Ας αφήσει ήσυχη τη χαρά μου!!!Απόψε, γιορτάζω, η οποία λέξη είναι από μόνη της μαγική,δεν κρύβει μόνο μέσα της τη γιορτή, αλλά και τη ζωή. Καλή φάση! Και φέτος, γιορτάζω, σαν σύνθημα διαφημιστικής ακούγομαι . Ανυπομονώ να ζήσω για να δω τι άλλο μου επιφυλάσσει το μέλλον...Χρόνια μου πολλά,λοιπόν καλά και ευτυχισμένα!!!Ναι είναι ωραίο να μας λένε χρόνια πολλά..Ναι είναι όμορφο να μας σκέφτονται αυτή τη μέρα.και εύχομαι να περάσουμε πολλές γιορτές ακόμα παρέα...Έστω κι έτσι...Να είστε καλά.!!!
Θα κλείσω στιχουργικά.,,Θα τα πει καλύτερα ο Αγγελάκας.Τον αφήνω να μιλήσει για μια γιορτή.Την δική μου;Κάποιου άλλου;..Ποιός ξέρει..
*Χρόνια μου πολλά λοιπόν*
*ΑΝΕΜΟΣ *

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured