ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΝΟΙΚΟΚΥΡΟΚΟΡΙΤΣΟ!!!


Σαν καλή νοικοκυρά δούλα και κυρά που είμαι νοικοκυροκόριτσο για σπίτι σαν να λέμε μονή μου εδώ στο χωριό τριγυρίζω τα σπίτια (ρούγες)έλεγε η μαμά μου με μια κούπα καφέ και κους κους σε μια (ρούγα )με κέρασαν κουραμπιέ και από τότε μου καρφώθηκε στο μυαλό μια τρελή επιθυμία να κάνω κουραμπιέδες μια λιγούρα μόνιμη τριγυρίζει στο μυαλό μου και αποφάσισα να αφοσιωθώ στην μεγάλη μου αγάπη την μαγειρική/ ζαχαροπλαστική η αλήθεια είναι ότι δεν το χω με την ζαχαροπλαστική αλλά θα αποπειραθώ να κάνω κουραμπιέδες ..ΟΧΙ δεν ανατίναξα ούτε μίξερ, ούτε φούρνο. Επίσης όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα είναι αρτιμελή και σε άριστη κατάσταση (σωματικά δηλαδή, ψυχικά ΔΕΝ ξέρω). Τόσον άριστη που σκεφτωμε να τους δώσω και ταπεράκι μετά με κουραμπιέδες. 
Πίσω στο παρασύνθημα όμως.... Θα ήθελα να σου παρουσιάσω τούτον το καταπληκτικό μηχάνημα που αγόρασα και μου άλλαξε τη ζωή την τελευταία εβδομάδα, το οποίο ονομάζεται μπλέντερ χειρός…
Λατρεμένε αναγνώστη εγώ ως τώρα (τούτο το πράγμα) νόμιζα ότι ήταν για άλλη χρήση Τα εύκολος εννοούμενα παραλείπονται !!! anyway.. Πως έγινε η γνωριμία μας θα διερωτάσται να ναι καλά ,η γειτόνισσα που μου άνοιξε τα μάτια Ώ..ναι η τεχνολογία ήρθε και στο κάτω παρτάλι (το χωριό μου) Όλες οι καλές νοικοκυρές που σέβονται τον εαυτό τους εδώ έχουν από ένα τέτοιο μαραφέτι !!....
Που ζω εγώ !!  Διερωτώμαι …
Με την βοήθεια τούτου του καταπληκτικού πράγματος έκανα μανιταρόσουπα πατατόσουπα τα αποτελέσματα ήταν υπερθεαματικά άσχετα αν οι δικοί μου είπαν Μπλιαχ ..τι αηδία αυτές οι σούπες έμενα μου αρέσουν όποτε Who Cares…(Θεωρείστε τες κακές φήμες πικρόχολων που θέλουν να με διαβάλουν από τον μαγειρικό χάρτη)Όμως θα κάνω και κουραμπιέδες και φυσικά θα αναρτήσω και τη συνταγή αν πετύχουν αν δεν πετύχουν θα κάνω την πάπια …Είμαι κι εγώ τώρα μια υπερήφανη νοικοκυρά με μπλέντερ χειρός ..!!! Είμαι πολλή ενθουσιασμένη έτοιμη να λάβω μέρος στο επόμενο Master Chef. Άκη μου η καρέκλα σου τρίζει χρυσέ μού...σου ¨ρχομαι !! Αντιλαμβάνεσται ότι μετά που αυτη την προσωπική επιτυχία αισθάνομαι ότι είμαι γεννημένη για μεγάλα πράγματα !!! Έτσι...
Υ.Γ Το καλάμι μου το έχω παρκάρει έξω στην αυλή αν ενοχλεί πάρτε με τηλέφωνο!!!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured