ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

``ΑΓΑΠΗΘΕΙΤΕ`` Βρεεε !!


Καλημέρα  καλημέρα μετα από μεγάλη απουσία  από το αγαπημένο μου blog  είμαι εδώ σήμερα αυτό έχει σημασία αλώστε το Σήμερα το Τώρα αυτό που ζούμε .. και όνειρα έχουμε και στόχους βάζουμε όλα στο μετρο του δυνατού πάντα  προσπαθώντας να τα φέρουμε στα μετρά μας  όσο γίνεται σε μια κοινωνία φαλλοκρατική ακόμα εν όψει 2016 σε μια δύσκολη περίοδο οικονομική που διανύουμε που τα όνειρα φαντάζουν ουτοπία και σου γελάνε κατάμουτρα  και οι στόχοι τόσο μακρινοί σαν τον Δες Εδω ....Ο φίλος μου Ιωνάθαν και εγώ ... στη πτήση του πάνω από τα ‘άλλα πουλιά κι όμως αντιστέκομαι  όχι μόνο εγώ και πολλοι  άλλοι  σε αυτή τη ζοφερη κοινωνία  που ζούμε  πιστή ελπίδα αισιοδοξία λέξεις που τις λες στον εαυτό σου να πάρεις δύναμη και φαντάζουν τόσο μακριά από σένα κάποιες φορές  τις ακούμε καθημερινά γύρω μας και σκέφτεσαι δεν εννοούν εμένα για άλλον τις λένε ,και ψάχνεις μια αχτίδα φωτός έναν άνθρωπο ένα χέρι απλωμένο  μια λέξη  να στηριχτείς  να πάρεις δύναμη πιστεύω στην καλή αύρα πιστεύω στο ειλικρινή καθαρό βλέμμα πιστεύω ακόμα στους ανθρώπους με ανιδιοτελή αισθήματα θέλω να πιστεύω σε όλα αυτά για να μην υψώνω μεγαλύτερα τύχει αυτά μας κατάστρεψαν ο εγωισμός μας και τα τύχει που ταμπουρωθήκαμε αυτή η μάστιγα ..Μ'αρέσει να έχω γύρω μου ανθρώπους να γελάνε με τα όσα προβλήματα έχουν   να βλέπουν τη ζωή αισιόδοξα και να σου μεταδίδουν τη θετική ενέργεια ανθρώπους που ζούνε για τη στιγμή και όχι για το αύριο από αυτούς αντλώ δύναμη  τακτοποιώ τη σκέψη μου επαναπροσδιορίζω τους στόχους μου αυτό που λεμέ να σου βγάζουν τον καλό εαυτό σου γιατί οι Δαίμονες μας ούτως η άλλως όλη μέρα κάνουν πάρτυ γυρω μας  ..ΙΣΣΟΡΟΠΙΑ θέλει η ζωή άντε να τη βρεις λεμέ τώρα αλλά κρατώντας γύρω μας όμορφους ανθρώπους όλα γίνονται  αρκεί να έχουμε ανοιχτή την καρδιά μας γι αυτούς`` όλοι τα ιδιά θέλουμε αγάπη σε οποιαδήποτε μορφή φιλική ερωτική οικογενειακή ΑΓΑΠΗ εκεί είναι το κλειδί να δώσουμε και να εισπράξουμε χωρίς εγωισμούς τι έδωσα τη πήρα χωρίς ταμπέλες ~~!!!!
ερωτική φιλική  η ΑΓΑΠΗ είναι ,ιδιά σε όλες τις μορφές της μη βάζετε ταμπέλες βρε!! δες τε τα παιδιά που εισπράττουν ανιδιοτελή αγάπη από τους γονείς τους ποσό όμορφοι άνθρωποι είναι  ας ανοίξουμε τις καρδίες μας να βάλουμε μέσα όση αγάπη χωράει !! ❤
Αυτό είναι το μυνήμα για σήμερα Αγαπηθείτε ````
Τέλειωσε και ο καφές μου πάω να κάνω καινούριο και αυτό που είπαμε ΑΓΑΠΗΘΕΙΤΕ````❤💋❤💋LOVE ❤❤
Άντε να μην τα πάρω  χάχα ``σας φιλώ γλυκά στη Μούρη Αστεράκια μου Μουάτς.Και καλή  μας Μέρα ~~

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured